2014. június 24., kedd

13. rész

Sziasztok! Tudom, évezredekkel ezelőtt volt utoljára rész. Ennek több oka is van. A fő indok, hogy nem jutott semmi bomba ötlet az eszembe, így elég lapos lett a sztori, ráadásul az előző rész visszhang- mentessége sem ösztönzött a résszel kapcsolatos szöszmötölésre. Végül úgy döntöttem, mindegy, megírom. És jött egy ötlet, amiről inkább nem nyilatkozok, úgy hülyeség, ahogy van. Ami -legjobb tudomásom szerint- valótlan dolgon alapszik, szóval senki ne ugorjon a torkomnak azzal a szöveggel, hogy nem ismerem a sztárokat. Remélem ez a rész azért kicsivel több kritikát kap, mint az előző. xx


Harry


Az egész jótékonysági rendezvényen Caroline-al kellett foglalkoznom. Annyira hiányoztak Louis félénk, mégis feltüzelő érintései. Ő meg teljesen félreértette az egészet. Éppen meg akartam magyarázni, mikor a mondat első fele után dühösen elrohant. A koncerten is végig kerülte a közelségem. Úgy döntöttem, hagyom, hogy lenyugodjon. A színpadról lefelé menet láttam egy ismerős alakot az út felől közeledni. Hamar rájöttem, Eleanor volt az. 
- Szia, El! Merre jártál?- karoltam át.
- Szia, Haz! Miért is olyan fontos ez?- motyogta. Ebbe a lányba meg mi ütött?
- Nem fontos, csak érdeklődtem.- rántottam vállat.
- Luke-al voltam.- bökte ki. Sejtettem, hogy elmondja. De mi a francot csinált ő Luke-al? 
- A hotelban?- vontam fel szemöldökeimet. Gondolataim csak úgy cikáztak.- Kérlek, mondd, hogy nem...
- Mi nem, Harry? Mondjam, hogy nem feküdtem le vele? Mert de! Elegem volt abból, hogy mindig értetek harcolok! Ki kellett már kapcsolódnom egy kicsit! Most az egyszer én voltam az önző ribanc!- hadarta.
- Ennyi eszed van? Luke 17 éves! Vele nem megy az alkalmi szex úgy, mint velem! Beléd fog szeretni! Össze fogod törni a szívét! Arról nem is beszélve, hogy idősebb vagy nála!- oktattam ki.
- Hagyjuk ezt a kor témát! Köztünk 3 év van. Köztetek Caroline-al mennyi is? 15, ugye?- fonta össze a mellkasa előtt a karjait. Nagyon fenyegetően nézett rám. 
- Az más!- halkultam el. 
- Igen, igazad van! De tudod mit? Nem érdekel! Úgy rázzátok le Caroline-t, ahogy akarjátok!- ezzel otthagyott. Bizonyos szinten megértem, hogy dühös, mégsem cselekedett helyesen. Luke rendes srác, nem érdemli meg a szívfájdalmat. Minden gondolatom kikapcsolt, mikor megláttam Louis alakját. Muszáj beszélnem vele. Valószínűleg jogtalanul okolja El-t. Utána szaladtam és elkaptam a karját.
- Szia Baby!- mosolyogtam rá. 
- Mi van, előbújt belőled a buzi éned?- kérdezte fennhangon. Ez komoly? 
- Vigyázz a szádra! Ugyanolyan vagy mint én!- magasodtam felé.- Most pedig velem jössz, mert nagyon félreértettél még egy helyzetet!- rángattam el egy eldugott sarokhoz. Annak a hatalmas füves területnek a szélénél voltunk, ahol az egész jótékonysági napot szerveztük. Leültünk az egyik fa tövében. 
- Mit értettem félre?- kérdezte maga előtt összefont karral. 
- Ó, édes, úgy sejtem, mindent!- öleltem át, majd az ölembe húztam.- Nem azért vagyok Caroline-al, mert ahhoz van kedvem. Valahonnan rájött, mi van köztünk. Szerintem hallotta, amikor a fürdőszobában beszélgettünk.- magyaráztam. 
- És mit fogunk csinálni?- bámult rám kék szemeivel. Idegesen sóhajtottam egyet.
- Fogalmam sincs, de magunkra vagyunk utalva. Eleanor nem segít.- húztam el a számat.
- Már miért ne segítene?- hitetlenkedett. Elmeséltem neki a kis összeszólalkozásunkat. Érdekesnek találta a sztorit. 


Eleanor

A fenébe Harry-vel! Ki ő, hogy kioktasson engem? Senki! A saját döntéseim szerint akarok élni! Luke pedig legyen csak az én problémám! És most még anyám is akar valamit!
- Szia kicsim! Ne haragudj a késői zavarásért! Csak gondoltam szólok, hivatalosak vagytok Louis-al vacsorára hozzánk. Apád munkatársa, meg a családja is jönnek. 
- Igyekszem ott lenni.- nyögtem ki. 
- Valami gond van köztetek, Eleanor?- hangjából sütött a kétség. Most mit mondjak neki? Hogy a srác, akiről szentül hiszi, feleségül vesz, valójában a bandatársával jár? Esetleg közöljem vele, hogy lefeküdtem egy 17 éves sráccal, és mindennél jobban élveztem? Komoly kérdés. 
- Nem, minden oké, csak Lou nagyon elfoglalt.- hazudtam. Mi mást tehettem volna? Ő egy álomvilágban él, amiben a tökéletes, okos egyetemista kislánya egy hírességgel jár. És mi a rideg valóság? A lánya egy biszex srácba szerelmes, aki semmit sem érez iránta. Talán ideje lenne feladni. Annak a ribancnak igaza volt. Sohasem leszek Louis szemében olyan jó, mint Harry. De akkor sem hagyhatom őket magukra! Az a boszorka túl agyafúrt! Úgy döntöttem, megkeresem a srácokat és beszélek velük. Harry-nek írtam egy üzenetet, ő pedig elkalauzolt engem magukhoz. Egy eldugott kis részen beszélgettek. Talán zavarok? 
- Valamit ki kell találnunk Caroline ellen!- kezdtem, mikor melléjük telepedtem.
- De mit? Az a szuka legyőzhetetlen!- Louis fejét Harry vállának döntötte. Ábrázata megfáradtként mutatta őt. 
- Nem Boo, mindenkinek van gyenge pontja!- nyomott apró puszit homlokára párja. 
- Igen, nekem mi?- vonta fel a szemöldökét, mire Harry huncutul elmosolyodott és ecsetelni kezdte, mivel lehet felizgatni a srácot.
- Örülök, hogy ennyire megvagytok, de ezt tartogassátok nyugodtabb pillanatokra!- oszlattam el a kialakult érzéki ködöt. 
- Igaza van!- bólintott megadóan Louis. Harry lágyan cirógatta meg az arcát, nekem pedig beugrott a terv! 
- Megvan! A nőnek vannak ferde gondolatai!- kiáltottam fel. 
- Sejtettem!- kacagott Harry. Alaposan kiterveltük az egészet. 

***

A srácokkal, meg Caroline-al elmentünk négyesben egy ilyen nyaralás féleségre. Mostanra időzítettük a leleplezést. Este lehívtam a fedett medencéhez. 
- Mit akarsz?- kérdezte, mikor bikiniben, törölközővel a kezében megérkezett. 
- Csak egy kis csajos csevejre hívtalak. Rájöttem, hogy hasonlóak vagyunk, így jobb lenne, ha egymást segítenénk, minthogy hátráltassuk a másikat.- nyújtottam felé egy piszok erős martinit. Gyanakodva ugyan, de elfogadta. Fél óra piálgatás után annyira kész volt, hogy akcióba is lendült. 
- Tudod, elképesztően gyönyörű lány vagy!- simított végig a combomon. Erőltetnem kellett magam, hogy ne öklendezzek a gondolatra, hogy egy nálam közel 15 évvel idősebb nő simogat. - Sosem játszottál el a gondolattal, milyen lehet egy gondoskodó nő?- nézett mélyen a szemeimbe. A nyugágya mellett pihenő telefonja megcsörrent. Harry tökéletesen időzített, így megmentett. 
- Gondold meg az ajánlatot!- kacsintott, majd lelépett. A bárpulton "felejtett" laptophoz mentem és leállítottam a felvételt. Megvagy, Caroline Flack! 

4 megjegyzés:

  1. XD Oké, ez vicces :D Kiváncsi vagyok a folytatásra :)

    VálaszTörlés
  2. Drága Babycakes :)
    Írjad meg fele gyorsan csak azt a kövi részt ;) <3

    VálaszTörlés
  3. Imádom ahogy írsz!Alig várom a kövit!!:)

    VálaszTörlés
  4. Szia.:))
    nagyon tetszik a blogod csodálatosan írsz.*--*
    de a 18+ részeket írhatnád részletesebbre.*pervezfej*
    puszi: egy ismeretlen

    VálaszTörlés