2014. április 24., csütörtök

Prológus

Kemény meló ez nekem! Nehéz úgy mellette lenni, hogy ne essek szerelembe! Hisz' Paul annak idején figyelmeztetett a saját érdekemben, hogy nem érdemes érzelmeket táplálnom iránta. A két srác közül Louis vállalt be egy barátnőt, hogy elterelődjön a figyelem kettejükről. Nem, a pletykákkal ellentétben nincs köztük semmi! Louis szereti Harry-t, de nem tudja, az érzései viszonzottak-e. Próbálok erős maradni, de nehéz. Sok a kritika, amit a rajongóiktól kapok. Sajnos nem túl sok érte a jutalom. Egy kis kenőpénz, amit eleinte vissza akartam utasítani. Úgy voltam vele, hogy majd egymásba szeretünk. De immár több, mint egy éve "együtt vagyunk", Ő pedig semmi érdeklődést nem mutat irántam. Ha belegondolok, nem is kell, hogy szeressen, csak legalább boldognak láthassam. De vajon a mókamester mosolya lesz valaha igazán őszinte? Vajon egymásnak teremtetett a két fiú? Vajon élhet Larry Stylinson? Talán...

Sziasztok! Először is, nagyon köszönöm, hogy elolvastátok a prológusomat. Nagyon új nekem ez a Larry Stylinson dolog. Nem mondanám, hogy kifejezetten shipper vagyok. Az "arany középúton" állok. A blog ötletéről nem mesélnék, mert fogalmam sincs, honnan jött. A design-ról annyit, hogy már megrendeltem és előbb-utóbb kész is lesz. Annyit kérnék csak, hogy hagyj egy kommentet, bármiféle visszajelzéssel. Ha kíváncsivá tettelek, iratkozz fel! 
xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése